Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2007 01:13 - Цветният воал
Автор: djindjifil Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2370 Коментари: 0 Гласове:
0



Всъщност това е името на филма, който гледах преди малко и от който останах впечатлена.
Като цяло - направих поредната глупост тази вечер. Реших да отида на кино в така наречения делничен ден и то на късна прожекция. Не че съжалявам - не съжалявам. Поне не в момента :-))) Не знам дали утре ще съм на същото мнение, но ще видим :-)
Естествено - за всичко се плаща. И ето ме сега - вместо да спя, аз си отработвам, но това е друга тема и е прекалено дълга за да я описвам тази вечер.
Започнах да разказвам за филма. На мен лично много ми хареса - препоръчвам ви го (въпреки, че естествено не всеки ще го хареса):
http://programata.bg/index.php?page=details&ln=1&city=1&eid=37325
Един наистина много тъжен филм, който лично мен ме накара да се замисля как всяко едно действие от наша страна си идва със съответните последици.
Дали когато вземаме някакви решения се замисляме как те ще ни се отразят след известно време? И дали изобщо сме готови да понесем последствията? Дали се замисляме как това се отразява на хората около нас? Наранява ли ги или ги прави щастливи? Осъзнаваме ли какво имаме или разбираме стойността на това, което имаме чак когато го загубим?
Някои ще кажат, че това са вече "изтъркани" въпроси, но това са въпросите, които ме вълнуват в момента. И преди съм си ги задавала разбира се, но сега филма отново ги провокира.
Просто един "цветен воал"...а предизвика толкова размисли...


Тагове:   воал,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: djindjifil
Категория: Лични дневници
Прочетен: 426433
Постинги: 42
Коментари: 390
Гласове: 1818
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол