Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2007 15:14 - Да започнеш деня си със скандал
Автор: djindjifil Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2365 Коментари: 0 Гласове:
0



Понеделник сутрин. Часът е 6:45. А съседката е излязла от апартамента си и крещи на воля...
Целият вход кънти, а аз се оказвам нейната жертва - за мой лош късмет.
Не мога да разбера какво удоволствие доставя на някои хора да крещят като луди. И то в понеделник рано сутринта. Това не е начин да си решиш проблемите.
И какво съм направила? Имала съм наглостта да вляза да се изкъпя без да я питам...
А, забравих да кажа, че става въпрос за съседката на долния етаж.
То вярно, че имаше малък теч, но не беше кой знае какъв. А и тя знаеше за него още от предния ден. Не знам защо беше толкова изумена.
Но скъпата ми съседка се оказва, че е очаквала от мен изобщо да не ползвам водата. Какви са тези луксове със сутрешните душове. На какво прилича това. Имала съм си хазяи - да съм ходела да се къпя там. Що за безобразие е това. И т.н. и т.н....
И ето как и малкото желание което имах да й сътруднича в преговорите с хазяите се изпари. Аз със сигурност няма да правя ремонт - най-малкото съм там под наем. И на добра воля се опитах да сътруднича. Влязох й в положението на жената така да се каже. Но след това "прекрасно" начало на деня учтиво й обясних, че както ми е изкрещала преди малко - аз си имам хазяи. Да ходи да си говори с тях и да не ме тормози. Аз съм ги уведомила и повече от това не мога да направя за нея. А и честно казано - не искам.

Ей, тази жена полудя. Бесня още 10 мин и се прибра крещяща.

А аз й позвъних на вратата и й напомних да си прибере котката, че я е забравила навън. Едно време имах една болонка, която беше по-малка от нейната котка, но това е друга тема на разговор...

    Прекрасно начало на деня. И на седмицата...


Тагове:   скандал,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: djindjifil
Категория: Лични дневници
Прочетен: 426277
Постинги: 42
Коментари: 390
Гласове: 1818
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол