Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2007 00:36 - Просто Дулсе Понтеш
Автор: djindjifil Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3601 Коментари: 3 Гласове:
0



Очаквам този концерт от момента в който разбрах за него. А разбрах за него от анонимен коментар в един от постовете ми - абсолютна случайност :-) И съм безкрайно благодарна на анонимния си читател :-)
От този момент нататък аз усърдно започнах да досаждам на всички около мен с молба някой да ме придружи на концерта. Така и не намерих желаещи - на едни не им се ходеше, на други не им допадаше музиката, а трети дори не бяха чували за Дулсе Понтеш... В един момент се отказах, спрях да питам и просто си купих билет :-)
Днес говоря от сутринта за концерта. Може би и по тази причина подраних :-) Залата обаче беше отворена и пускаха желаещите да влязат. Аз избрах хладината на залата пред горещината навън. Имах възможност да я видя празна - Зала 1 на НДК. Имаше хора предимно на сцената - тестваха звука и осветлението. Залата започна малко по малко да се пълни. Заприиждаха хора - като мравчици бяха. Всеки си търсеше мястото, а самата зала ставаше все по-пълна. Накрая май нямаше празно място. Или поне моето впечатление беше такова.
Следващият час и половина беше уникален. Така и не усетих кога мина времето. Концерта беше невероятен - поне за мен. Звука беше перфектен, а певицата умопомрачителна. Раздаде се, а аз я слушах с безумно удоволствие. Оставих се изцяло на музиката й и в един момент усетих, че на лицето ми е една малко глуповата, но щастлива усмивка. В този момент обаче този факт не ме интересуваше особено. Чувствах се щастлива, че съм там и че не се отказах от този концерт само защото трябваше да отида сама. Чувствах се изцяло доволна от факта, че точно в този момент съм точно на това място и слушам точно тази музика :-)
Не съм се чувствала така от концерта на Депеш насам. Въпреки, че стиловете са коренно различни :-)
Мисля, че няма нужда да ви казвам, че всички бяха заразени от музиката и аплодисментите не стихваха.
Това беше наистина запомнящ се за мен концерт. Дори дъжда навън не изтри усмивката от лицето ми. Все още се усмихвам :-) Сигурно ще се усмихвам и утре и ще си спомням с удоволствие за тази вечер :-)

А на всички вас, които ми отказахте да дойдете с мен мога само да каже, че изпуснахте много! Нищо - аз ще ви разкажа лично :-))





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :)
12.07.2007 08:32
Сигурно знаеш и за албума Focus с Енио Мориконе. Вълшебен е!!! :)
http://amantesamentesbg.blogspot.com/
цитирай
2. sowhat - :)
12.07.2007 13:32
фадо
цитирай
3. djindjifil - Да, знам за албума :-)
12.07.2007 18:16
@ fil, аз също ти завиждам - видях къде си бил :-) Някой път ще отида и на техен концерт. А за Дулсе Понтеш - аз лично не чух да казва дали ще идва пак (освен да не го е казала на английски), но искрено се надявам да имам възможността да отида на поне още един неин концерт :-)

@ sowhat, всичко опира до тази думичка, нали? :-)

Поздрави на всички и лека вечер!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: djindjifil
Категория: Лични дневници
Прочетен: 426405
Постинги: 42
Коментари: 390
Гласове: 1818
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол