Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2007 14:29 - Голямото наводнение
Автор: djindjifil Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2532 Коментари: 6 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Хм, вали дъжд... В което няма нищо лошо разбира се :-)
Обичам дъжда, обичам да гледам как капките се стичат по прозорците ми, обичам свежестта, която настъпва след това...

Но да не изпадам в лирически отклонения. Идеята е ГОЛЯМОТО НАВОДНЕНИЕ!

Снощи, някъде към 23 и нещо се позвъни на вратата ми. Отварям учудена кой има наглостта да ми звъни по това време и да не ми е казал преди това, че ще ми идва на гости.

Оказва се дъщерята на хазяйката. За мое щастие или нещастие (и аз не знам вече) квартирата ми е на последния етаж.
Съседката отдолу й се обадила да й каже, че тавана й бил протекъл. Защо на нея, а не на мен или на хазяйката - това е въпрос без отговор... Или поне аз не намерих такъв...
Изобщо снощи ми вървеше на въпроси без отговор. Като попитах какво очакват да направя вечерта в 23 часа пак нямаше отговор. На всичкото отгоре - аз съм там под наем. Ако нещо трябва да се прави, то трябва те да си го направят. Ремонт на покрива визирах в случая.
И така - уговорихме си среща за днес. Да дойдат, да поразгледат, да видят къде е проблема и ако не се намери решение на момента, то поне да се предложи бъдещо такова.
Естествено - те закъсняват, а аз стоя и си чакам. Трябва да работя, но не мога да се съсредоточа - нещо хич не ми потръгва тази работа. Междувременно получавам посещение от съседката отдолу и телефонно обаждане от хазяйката. Да, ама аз пак съм с "вързани" ръце и си чакам.
По едно време се появява хазяйката и като се почна.... допреди малко. Ще ви спестя детайлите по наводнението :-)
Само ще кажа, че допреди да има намеса моите помещения си бяха сухи - и помен нямаше от вода. След намесата обаче... разбрах що е то наводнение ... Имаше и някакви идеи от рода на това да се излиза на покрива и да се гледа от къде тече. Изправи ми се косата като си помислих за мокрите керемиди и за това някой да излезе на покрива в това време. За щастие - разубедих ги.
В момента съм в пробен период - да видим колко вода за колко време ще се събере пък после пак :-)
И днес пак ми е пропилян ден - а имам толкова работа, че и сроковете ме притискат на всичкото отгоре...

И така - очаквам да видя кога ще ми се наводни стаята...
Наводнение, че ще има - ще има. Въпросът е колко голямо ще е то?


Тагове:   наводнение,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. noir - ~ N ~
20.05.2007 14:52
Гадове! Всички се пишат някакви разбирачи, а само развалят нещата. А ти няма да се плашиш от наводнението, ще идваме да помагаме! Ако стане неконтролируемо и си хубава, може да спиш и при мен! :P
цитирай
2. djindjifil - :-) Благодаря, Noir!
20.05.2007 16:58
Но чувам, че при теб е навалица - няма да има място за мен :-))
А в момента се върнахме на етапа излизане на покрива. Намериха отнякъде някаква ламарина - и аз не знам откъде.... В момента се опитват да я сложат там, където мислят, че трябва да е...
Ще видим какво ще се получи накрая...
цитирай
3. noir - ~ N ~
20.05.2007 18:53
Хахахаха, да, навалица. Принцът и двете му ръце, както би казал някой анонимен! Аз за приятели винаги ще намеря място, няма да се плашиш. Пък дано се оправят нещата, ти да ме поканиш ;)
цитирай
4. djindjifil - ***
20.05.2007 19:36
Нещата се оправиха, но сега като гледам новините - аз направо нямам никакъв проблем!
Нещата навън са много по-страшни...
цитирай
5. trevistozelena - оооох...милата
21.05.2007 01:48
съчувствам ти най-искрено. цялата работа е, че 2/3 от сградите в България са тотални изцепки. моята квртира пък е в общо-взето нова кооперацийка, на чиито проектант е хрумнала ведрата идея да я направи по-раздвижена, скосявайки постройката нагоре. за по-ясно:терасата на съседа над теб се пада твой таван. каналите на терасата, от своя страна, представляват две мизерни дупчици, по-тънички от кутре. Завали ли пороен дъжд, терасите подгизват и рано или късно буквално се отпечатват върху тавана на долния съсед под формата на живописно избили петна влага. понеже първо моята тераса наводни апартамент в кооперацията,така и си останах известна сред съседите като "студентката с теча"(звучи еротично, но не е:) ). после горната тераса наводни съответно моя таван и към година с погнуса зяпах излющени влажни петна по него. миналата пролет най-сетне направих ремонт, а преди два месеца изби ново петно.засега е едно и стискам палци една да си остане...но едва ли:(
та така, де...постингът ти ме вдъхнови да споделя... гадно, много гадно:(
цитирай
6. djindjifil - И на теб не ти е лесно trevistozelena...
21.05.2007 11:47
Странни сгради се въдят напоследък...

Въпреки, че като си помисля проблема на покрива на "моята" сграда е, че никой не иска да плати за ремонта. Като се изключим аз, която съм под наем и пострадалата съседка отдолу, всеки казва: на мен ми е добре, сухо ми е и няма да давам пари за ремонт на покрива...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: djindjifil
Категория: Лични дневници
Прочетен: 426284
Постинги: 42
Коментари: 390
Гласове: 1818
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол