Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2007 23:56 - Съжалявам, че не го написах!
Автор: djindjifil Категория: Лични дневници   
Прочетен: 992 Коментари: 0 Гласове:
0



Тази вечер пак работя... напоследък май ми се случва доста често като се замисля. Бях си решила да напиша нов пост - дори бях обещала на една приятелка да го напиша. Все пак постът щеше да бъде за нея. Някак си спонтанно реших да й поверя главната роля :-) А и тя ме подкрепя в новото ми предизвикателство наречено Blog.bg :-)
Утре рано сутринта излита за Мадрид. Ужасно много се радвам за нея, но и мъничко и завиждам :-) Много искам да отида там, но е малко сложно - отпуски, свободно време и други подобни, така че не знам дали ще стане скоро, но съм убедена, че в един момент ще се случи...
Но както и да е - аз май се вълнувам повече от нея и исках да опиша подготовката за тръгването в която взех някакво участие, но друг път, както и някои от премеждията, но друг път...

Наистина съжалявам, че не го написах, но ти знаеш, че ако имах сили - щях да го сътворя тази вечер. В момента обаче най-много да напиша нещо, което дори ти няма да издържиш да прочетеш докрай - като това в момента например :-))))
Лек полет и ще очаквам с нетърпение да се върнеш, за да ми разкажеш... :-)

Аз мисля да приключвам за днес.
Лека нощ!


Тагове:   написах,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: djindjifil
Категория: Лични дневници
Прочетен: 426323
Постинги: 42
Коментари: 390
Гласове: 1818
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол