Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2007 21:33 - Да не би да има надежда?
Автор: djindjifil Категория: Други   
Прочетен: 3253 Коментари: 4 Гласове:
0



  В рамките на един ден два пъти ми се случи едно и също нещо и то на едно и също място. Меко казано съм учудена.
    Карам си аз сутринта полузаспала и закъсняваща и спирам на кръстовище с отделна сигнализация за завой наляво. Колата пред мен спря и чак тогава даде мигач, че ще завива. Аз реших да си кротувам - и без това след малко щеше да светне зелено и за тази посока. Колата зад мен обаче реши да бибитка и с много рязка маневра се изнесе, влезе в насрещното, изпревари и продължи напред. Не знам какво спечели за тези 10 сек. защото почти веднага спря - сутрешно задръстване е все пак... Какво беше учудването ми, когато от колоната срещу мен се отдели полицейска кола, тръгна след въпросния нервен шофьор и го накара да отбие? Чак не повярвах на очите си...
    Няколко часа по-късно си тръгвам от работа - уморена, не ми се кара и гледам да не се бутам много много. Същото кръстовище, само че съм в другата посока. До мен е спрял трамвай, защото си е спирка. На всичкото отгоре сме на червено. Една кола се изнася, изпреварва всички и застава пред трамвая, като му блокира пътя. За негово нещастие от колоната срещу нас се изнася полицейска кола, спира, полицаят слиза и му прави знак да отбие встрани. Имах усещане за дежавю :-) Това, което ме изуми обаче беше, че поредния нервен шофьор се опита да избяга?!?! Дори за малко да мине през полицая. Май си докара повече неприятности, но не можех да остана. Точно тогава се изнесе още един смел шофьор, но за негово нещастие го прихванаха и него...
  Странното беше, че нямаше парадиране, нямаше сирени или други подобни неща. Полицаите просто се появиха и ги накараха да отбият - нямаше криене из храстите и изчакване в засада.

Да не би да има надежда?


Тагове:   надежда,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. thehobbit - Звучи много окуражаващо
06.07.2007 17:30
... дано не е просто съвпадение
цитирай
2. monnio - :)
07.07.2007 16:19
има, аз съм си говорил и със свестни полицаи. има двама сержанти, които много уважавам. мъже на място са. за жалост ограмната част от сержантския а и от офицерският състав са под всякаква критика.

м/у впрочем вчера си говорех с шофьора на таксито. той каза за колегите си - мислят си, че като карат такси са голяма работа... и се държеше човешки, попита дали ми духа (да си затвори прозоеца), спра радиото докато говорех по телефона ... пич!
та има надежда:))
цитирай
3. djindjifil - Дано наистина не е било просто...
10.07.2007 15:23
съвпадение. Искрено се надявам :-)
А за това, че има и свестни полицаи - предполагам, че е така. То е същото и с таксиметровите шофьори - достатъчни са няколко които да създадат лошо впечатление, а после иди доказвай, че не всички са такива. И аз съм попадала на невероятни таксиметрови шофьори, но съм попадала и на такива, за които не искам дори да си спомням.
цитирай
4. locke - Всяко стадо с мършата!
10.07.2007 17:45
То е ясно, че мърша винаги и навсякъде ще има...
Ама дано мършите в стадото не са мнозинство ;)
Говорих преди седмица с един катаджия. Вика ми как да спра скъпа кола, като не знам кой е вътре и може да ми изстине стола...И той е прав, щото шефовете му с мутри си ядат мезето и пият уискито... Но дано има повече случаи като описаните от теб
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: djindjifil
Категория: Лични дневници
Прочетен: 426379
Постинги: 42
Коментари: 390
Гласове: 1818
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол